Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Αγαπημένα προϊόντα για το 2012/ Favorite products 2012

Γεια σας και καλή χρονιά σε όλες....
Ελπίζω να έχουμε ένα ευτυχισμένο και τυχερό 2013!
Το πρώτο post μου για το 2013 θα είναι τα αγαπημένα μου προϊόντα για τη χρονιά που πέρασε....



Αγαπημένα προϊόντα καθαρισμού και ενυδάτωσης 


Καθαριστικό προσώπου Clinique, πάρα πολύ αγαπημένο με βαθιά καθαριστική δράση.

Κρέμα Bepanthol την οποία χρησιμοποιώ κυρίως στα μάτια και στη μύτη (όταν τη νιώθω ξηρή) 

Κρέμα προσώπου από την Avene, είναι ιδανική για λιπαρά δέρματα...






Αγαπημένα foundation


Face and Body από τη Mac, κατά τη γνώμη μου είναι το ποιο buildable foundation που έχω δοκιμάσει...
Stay all day απο την Essence, απλά εξαιρετικό το αποτέλεσμα στο δέρμα μου, το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι η απόχρωση του δεν είναι απόλυτα κατάλληλη για το δέρμα μου ...



Αγαπημένη πούδρα, ρούζ και highlighter 


Creme Puff από τη Max Factor, τα λόγια είναι περιττά, πολύ καλή κάλυψη, μεγάλη διάρκεια, μεγάλο περιεχόμενο και μπορείς να τη βρεις και σε καλή τιμή..
Blush Rose Gold από τη Sleek, έχει υπέροχο κοραλλί χρώμα και είναι αρκετά έντονο..
  Highlighter Glo σε απόχρωση Bronze Baby πάλι από τη Sleek... 



Αγαπημένο Bronzer και σκιές...


Bronzer Love to be mat απόχρωση 02 από την Essence, πάρα πολύ γλυκιά απόχρωση και δουλεύεται πολύ εύκολα
Σκιές Champain pearly No 196 από τη Radiant, πολύ όμορφο και διακριτικό χρώμα...
Snow White 01 από τη Maybelline, είναι το αγαπημένο μου λευκό, δίνει ένα πολύ φωτεινό αποτέλεσμα στα μάτια μου...





Λατρεμένη Μάσκαρα

Fulse Lash Effect Fusion από τη Max Factor
Σας την έχω δείξει και σε άλλο post, δεν έχω λόγια νομίζω είναι η καλύτερη που έχω δοκιμάσει....


Αγαπημένα κραγιόν και gloss


Dazzelglass από τη Mac σε απόχρωση Money, Honey....Αχχχ είναι ένα μοναδικό χρώμα δείχνει τα χείλια πάρα πολύ ζουμερά και έχει τρομερά μεγάλη διάρκεια...
Lip Pencil  Νο 22 από την Inglot, φανταστικό προϊόν το χρησιμοποιώ κυρίως ως κραγιόν, νομίζω ότι το χρώμα του τονίζει πολύ όμορφα τα χείλια μου, το χρησιμοποιώ πρωί-βράδυ...
Lip balm από την Apivita, το λάτρεψα κυριολεκτικά το χρησιμοποιούσα και ως κραγιόν..


Τέλος...
Δύο πραγματάκια που είναι αναπόσπαστο  κομμάτι του μακιγιάζ μου....


Buffing Brush από τη σειρά  Real Techniques, το μόνο που θα σας πω είναι ότι με έσωσε, δεν μου αρέσει ιδιαίτερα να απλώνω το foundation με τα χέρια μου και όσα πινέλα είχα δοκιμάσει δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσαν ιδιαίτερα!
Face Mist Vitamin E, με αυτό ψεκάζω το πινέλο μου για να απλώσω το foundation ώστε το αποτέλεσμα να φαίνεται λίγο πιο ανάλαφρο....

Δύο πραγματάκια που ξέχασα να φωτογραφίσω είναι το μηχανικό μολύβι ματιών της Seventeen  σε απόχρωση 03 Pearly Brown, το οποίο είναι πάρα πολύ μαλακά και έχει ένα απαλό καφέ χρώμα..
και το eye liner pen από την Essence το οποίο εμένα με βοηθάει πάρα πολύ ώστε να κάνω όσο λεπτή γραμμή θέλω χωρίς να βασανίζομαι..

Αυτά ήταν τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο ή λάτρεψα τη χρονιά που πέρασε....

Και δε βίντεο...


Έχουμε κάποιο κοινό, τι γνώμη έχετε για τα παραπάνω προϊόντα?


Θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι ακόμη....
Η απόχρωσή μου σε foundation της Mac  είναι NC30...
Αν κάποια από εσάς χρησιμοποιεί την ίδια απόχρωση και έχει βρει κάποιο οικονομικό foundation μπορεί να μου πει την απόχρωση που χρησιμοποιεί?!




Φιλιά...




Όλα τα προϊόντα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα!!!!

4 σχόλια: