Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Αγαπημένα προϊόντα Ιανουαρίου 2013

Γεια σας....
Ελπίζω να είστε καλά...
Εγώ παρέλαβα τον υπολογιστή μου....
Σε αυτό το post θα σας δείξω τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον Ιανουάριο...


Ξεκινάω αμέσως

Για αρχή ενυδάτωση...
Eye balm από τη Frezyderm και fluide hydrant matifiant της Avene
Τις λατρεύω και τις δύο...
Η κρέμα-ζελ κάνει πολύ καλή δουλειά στους μαύρους κύκλους μου..
Και η ενυδατική αφήνει το δέρμα μου απαλό χωρίς λιπαρότητα...αλλά και χωρίς ματ αποτέλεσμα όπως λέει...
Είναι επίσης μια καλή βάση μακιγιάζ



Δύο πραγματάκια που χρησιμοποιώ ανελλιπώς...
Face mist...ψεκάζω τα πινέλα μου (κυρίως αυτό του foundation) αλλά και το πρόσωπό μου για  
πιο ανάλαφρο αποτέλεσμα...

Καθαριστικό πινέλων από τα Sephora για τον καθημερινό καθαρισμό των πινέλων


Αγαπημένη βάση για το μακιγιάζ, πάλι από τα Sephora....
Θεωρώ ότι είναι φανταστικό προϊόν
Μου αρέσει που γεμίζει τους πόρους, μικρές ρυτίδες και αφήνει ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα!



Και κάπως έτσι φτάνουμε στο λατρεμένο μου foundation Natural fix από τη Radiant...
Ένα θα σας πως, αν ζητάτε "καλή-πλήρη" κάλυψη δοκιμάστε το!
Μου αρέσει, το λατρεύω θα κάνω άμεσα post αποκλειστικά για αυτό

Healthy mix απο τη Bourjois
Επίσης εξαιρετικό προϊόν, έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη...
Αν δεν βρω κάτι εξίσου καλό, αλλά φθηνότερο θα το ξανά αγοράσω σίγουρα...



Διάφανη πούδρα από τη Essence...
Δεν χρειάστηκα μεγαλύτερη κάλυψη κι έτσι αρκέστηκα σε αυτή...




Τρεις από τις σκιές που χρησιμοποίησα περισσότερο αυτό το μήνα...
Δύο σε κρεμώδη μορφή...
Stay all day (09 for faires) υπέροχο ροζ-σαμπανιζέ χρώμα, τέλειο για το πρωί...
Color tattoo (70- Metallic Pomegranate) μπροντώκερμιδοκόκκινο (μόλις στραμπούλιξα το δάκτυλό μου)
Και βέβαια πανέμορφη λευκή σκιά (01 Snow White )...







Και βέβαια...πως θα μπορούσα να αντισταθώ σε αυτές τις φανταστικές σκιές τις Inglot?
Αυτή η εταιρία είναι μια αποκάλυψη για μένα....
Οι δύο που χρησιμοποίησα περισσότερο είναι...
AMC Shine 11 (αριστερά)
Pearly 450  (δεξιά)



Πολυφορεμένα προϊόντα χειλιών...
Lip pencil 22 
Matte lipstick 11



Μολυβάκι φρυδιών...
Εyebrow desiner (02 brown) από την Essence 
Ένα υπέροχο, πρακτικό και πολύ οικονομικό μολυβάκι φρυδιών 




Ρουζ...
Είναι χάλια ο φωτισμός της φωτογραφίας....
Artdeco 20
Μοναδικό ροζ πολύ απαλό χρωματάκι ...





Και σε βίντεο...





Πήγα σε 3 διαφορετικά καταστήματα καλλυντικών εδώ στη Λάρισα να βρω μονές σκιές της Meybelline και δεν είχαν....καταργούνται, μήπως ξέρετε κάτι για αυτό?
Εσείς έχετε κάτι από τα παραπάνω?





Φιλιά








Όλα τα προϊόντα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα!!!!











4 σχόλια:

  1. Έχω τη βάση από τα Sephora,δεν τη χρησιμοποιώ πολύ γιατί δε χρησιμοποιώ συχνά foundation αλλά όσες φορές έβαλα έμεινα πολύ ευχαριστημένη..Κι έχω και το μολύβι φρυδιών από essence,το οποίο λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ μολυβάκι είναι αποκάλυψη, εξίσου καλό με πολύ ακριβότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ζηλευω τα Inglot, δεν εχουμε καταστημα στη Ροδο. Τις μονες σκιες της Maybelline μπορεις να τις βρεις και σε online καταστημα απ το εξωτερικο σε πολυ καλυτερες τιμες απο οτι Ελλαδα. Δες εδω:
    http://www.thecosmetichouse.co.uk/Maybelline/Eye_Shadow/Eyestudio_Mono_Eyeshadow

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ....Αχ αυτή η Inglot, έχει φανταστικά προϊόντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή