Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Αγαπημένα Σεπτεμβρίου 2013

Γεια σας...
Κορίτσια μου αγαπημένα.....
Ήρθε η ώρα για τα αγαπημένα προϊόντα του μήνα!



Κάποια από αυτά τα είχα ξεχάσει.....
κάποια από αυτά τα χρησιμοποιώ συνέχεια....







Inglot Under Makeup Base
Μια πολυαγαπημένη βάση σιλικόνης, που με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη σε δύσκολες καταστάσεις....


Mac Studio Fix Fluid Foundation (NC 30)
Το ξανα έβαλα στη συλλογή μου πρόσφατα, όταν δε μπορούσα να βρω την κατάλληλη απόχρωση foundation...
και έτσι επέστρεψα στη σίγουρη λύση της Mac...
έχει τόσες αποχρώσεις που δύσκολα δε θα βρεις αυτή που σου ταιριάζει...

Max Factor Creme Puff  (41 Medium Beige) 
Απλά υπέροχη πούδρα...
τέλειο άρωμα....
πολύ καλή κάλυψη!
την εφαρμόζω με kabiki brush sephora (50)

Inglot Creme Concealer (23)
Από τα πιο αγαπημένα μου concealer....
μένει στη θέση του για ώρες...
έχει πολύ καλή κάλυψη....
και αφήνει το δέρμα φωτεινό....


Seventeen Eyepencil Pearly Brown

Essence Brow Kit
Δεν είχα ξαναδοκιμάσει σκιά για τα φρύδια μου...
η συγκεκριμένη μου άρεσε πάρα πολύ...
τα χρωματά της μου ταιριάζουν απόλυτα...

Inglot Blush (32)
Ένα μοναδικό ροζ χρωματάκι....
το οποίο αφήνει στα μάγουλά μου μια αίσθηση φρεσκάδας και υγείας...
και να σας πω ότι δεν είμαι φαν του ροζ γενικότερα....
Η αίσθησή που αφήνει στα μάγουλά μου είναι βελούδινη, πάρα πολύ απαλή!


Mac Soft and Gentle 
Ένα highlighter το οποίο δεν αποχωρίζομαι...
από τη στιγμή που το πήρα το φοράω συνέχεια...
το χρώμα του είναι τόσο ουδέτερο που το καθιστά αναντικατάστατο!

Too Faced Natural Eye
Μια παλέτα που την είχα ξεχάσει...
χρησιμοποίησα κυρίως τις ματ αποχρώσεις της...

Inglot Matte Eyeshadow (327)
το απόλυτο ματ καφέ χρώμα....
αυτή τη σκιά την έχω πάντα στο νεσεσέρ μου...
απίστευτη διάρκεια μοναδικό χρώμα...

Mac lipstick Fanfare
ένα ροζουλί χρωματάκι...
ταιριάζει πάρα πολύ με το ρουζ της inglot...
αλλά η μυρωδιά και η γεύση της βανίλιας μου είναι ανυπόφορη....
γενικά η σειρά cremesheen  πιο έντονη μυρωδιά από τη matte  σειρά για παράδειγμα....


Και τέλος η καλύτερη μάσκαρα που έχω δοκιμάσει....
False Lash Effect!!!!
Ο καλύτερος διαχωρισμός και όγκος...




και το ανάλογο βίντεο ......






Αυτά από μένα..
Έχουμε κάτι κοινό?!
Εσείς τι γνώμη έχετε?!




Φιλιά........



2 σχόλια:

  1. Ήσουν ιδιαίτερα γλυκιά σε αυτό το βίντεο Λυγερή μου! Πολύ ωραία η παλέτα και το κραγιονάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοραλλία μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή