Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Sephora Lip cream 01 σα να λέμε Ruby Woo?!

Γεια σας...
Κορίτσια μου σε αυτό το post θα ήθελα να σας δείξω δύο προϊόντα
που εγώ τουλάχιστον νομίζω ότι μοιάζουν μεταξύ τους...

Για του λόγου του αληθές στο τέλος της ανάρτησης θα υπάρχει το ανάλογο βίντεο...


Και μπαίνω στο ψητό...

2 κόκκινα κραγιόν με μπλε  υποτόνους  και ματ τελείωμα....

Sephora lip cream 01 και Mac Ruby Woo...

Μου αρέσουν και τα δύο...
αν έπρεπε να επιλέξω μόνο ένα αυτό το ήταν το Sephora
γιατί απλώνεται στα εύκολα, δεν αναδεικνύει τις ατέλειες των χειλιών και είναι οικονομικό...

όχι ότι δε μου αρέσει το Ruby Woo, απεναντίας......



Στην (μινιατούρα) φωτογραφία έχω χωρίσει τα χείλια  μου στη μέση και έχω χρησιμοποιήσει από τη μια πλευρά το ένα και από την άλλη πλευρά το άλλο...
επειδή δεν είναι ευδιάκριτο το αποτέλεσμα...
ρίξτε μια ματιά στο βίντεο...







Για πείτε μου πιστεύετε ότι είναι ένα καλό dupe?
Αν έχετε κάποιο από τα δύο τι γνώμη έχετε?


Φιλιά


7 σχόλια:

  1. Κοραλλία μου και εγώ νομίζω γι' αυτό πήρα την απόφαση να το δείξω...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα και τα δύο πραγματικά δεν ξέρω τι θα επέλεγα από τα δύο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι όντως είναι και τα δύο υπέροχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέλω να το πάρω οπωσδήποτεεεεεε το Sephora!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή