Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Review-Extra Volume Collagene Mascara by L'Oreal!

Γεια σας...
Κορίτσια μου καλημέρα!


Σκεφτόμουν εδώ και πολύ καιρό να σας κάνω ένα review για τη μάσκαρα Extra Volume Collage...

Τη συγκεκριμένη την αγόρασα από το http://www.allbeauty.com
γύρω στα 10 ευρώ.

Περιέχει 9 ml

Και το βουρτσάκι της είναι τρίχινο....

Εδώ βλέπετε τις βλεφαρίδες μου χωρίς μάσκαρα...




Και εδώ τις βλέπετε με τη Extra Volume Collagene






Η γνώμη μου για τη συγκεκριμένη μάσκαρα είναι πολύ καλή...
Έμεινα ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα...
Δίνει όγκο...
Δίνει μήκος...
Δεν κάνει κόμπους...
Δεν αφήνει πολύ σκληρές τις βλεφαρίδες....
Δίνει έντονο μαύρο χρώμα...
Περιέχει 9 ml...
Αφαιρείται εύκολα...
Θεωρώ την τιμή της στα καταστήματα καλλυντικών πολύ υψηλή (τελευταία φορά που πρόσεξα είχε 18 ευρώ)...
Δεν κάνει πολύ καλό διαχωρισμό...


Σημείωση: Το αποτέλεσμά της μου θυμίζει πολύ τη hypnose drama αλλά με λιγότερο μήκος!


Αυτά από μένα, εσείς την έχετε δοκιμάσει?


Φιλιά




2 σχόλια:

  1. Αν και δεν την έχω δοκιμάσει πιστεύω ότι το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ ωραίο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι νομίζω και εγώ, σε γενικές γραμμές με ικανοποίησε αρκετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή