Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

Αγαπημένα προϊόντα Ιουνίου- Ιουλίου



Κορίτσια μου και πάλι γεια σας....
Ελπίζω να είστε όλες καλά και να περνάτε ένα όμορφο καλοκαίρι!

Εγώ λοιπόν είπα να συγκεντρώσω τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο τον Ιούνιο και τον Ιούλιο και να σας τα δείξω...



DKNY woman
Eau de parfum
Ένα άρωμα που λατρεύω να φοράω το καλοκαίρι,
έχει μυρωδιά εσπεριδοειδών και είναι εξαιρετικά δροσερό.... 
(το αγοράζω από το allbeauty.com)

SIRIUS sonic
Ένα πραγματάκι που μου άρεσε πολύ για τον καθαρισμό του προσώπου μου...
Λειτουργεί με δονήσεις και είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου.  
Θα σας μιλήσω για αυτό αναλυτικά...

LANCOME Genifique 
(προσώπου και ματιών)
Βρίσκω και τις δύο εξαιρετικές αν και στην αρχή με είχε φοβίσει η υφή και η σύσταση
τους διότι πίστευα πως θα ήταν κάπως "βαριές" για το πρόσωπό και τα μάτια μου...
όμως έκανα λάθος!

VICHY 
capital soleil "dry touch"
spf 30
Είναι το δεύτερο καλοκαίρι που αγοράζω το συγκεκριμένο αντιηλιακό προσώπου...
Το χρησιμοποιώ και ως βάση για το μακιγιάζ μου....
Με έχει βολέψει απίστευτα και έχει βοηθήσει πολύ το δέρμα να μην κάνει πανάδες.

INTERMED  Luxurious
Natural Exfoliating Body Scrub
Ό, τι και να σας πω για αυτό το scrub θα είναι λίγο...
Για μένα, μέχρι στιγμής, είναι το καλύτερο που έχω δοκιμάσει...
Πολύ καλή απολέπιση, ενυδάτωση και φανταστική μυρωδιά!

MACADAMIA natural oil
Deep Repair Masque
Όλες θα έχετε ακούσει για τα συγκεκριμένα προϊόντα...
Αυτή η μάσκα είναι από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει...
Ακόμη και όταν κάνω τα μαλλιά μου περμανάντ (όπως τώρα) τα αφήνει τόσο ενυδατωμένα και μαλακά ....
(την αγόρασα επίσης από το allbeauty.com)

Rona Ross treatment
daily moisturizing gel
Ένα after sun είναι πάντα απαραίτητο το καλοκαίρι...
Το συγκεκριμένο έχει μορφή τζελ δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα ...
Επίσης μου άρεσε πολύ μετά το ξύρισμα...

DR. ORGANIC 
pomegranate deodorant  
Ένα αποσμητικό με βιολογικό ρόδι που δεν εμποδίζει την εφίδρωση αλλά εμποδίζει την κακοσμία και έχει πολύ μεγάλη διάρκεια!
Δεν μου προκάλεσε κανέναν ερεθισμό ούτε με έφερε σε δύσκολη θέση .....

Και πάμε σε προϊόντα μακιγιάζ....

MAC face and body
 foundation  C5
Ανάλαφρο, λεπτόρρευστο και κυρίως εύκολο στο να χτίσεις το αποτέλεσμα που θέλεις....
Είναι το foundation που προτιμώ του καλοκαιρινούς μήνες όταν δε θέλω να φαίνεται βαρή το αποτέλεσμα....

ESTEE LAUDER Stay In Place Flawless Concealer
03 medium
Αρκετά καλό και σταθερό προϊόν, με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη σε διάφορες δύσκολες στιγμές...

RADIANT Illuminator
03 beige
Αν και είναι αρκετά ανοιχτόχρωμο και το χρησιμοποιούσα κυρίως το χειμώνα το χρειάστηκα και πολλές φορές μέσα στο καλοκαίρι, όταν ήθελα να φωτίσω λίγο περισσότερα κάποια σημεία του προσώπου μου.

W7 Honolulu
Μακράν το πιο αγαπημένο μου bronzer...
Είναι αυτό που πιάνει πάντα το χέρι μου, αυτό που έρχεται πρώτο στο μυαλό μου ...
Μου αρέσει πολύ το χρώμα του και η ματ απόδοσή του...

MAC Sunbasque
sheertone shimmer blush
To συγκεκριμένο ρουζ είναι κατά τη γνώμη μου από τα πιο όμορφα χρώματα  που έχω συναντήσει σε ρουζ....
Επίσης θεωρώ ότι είναι και λίγο αδικημένο σε σχέση με άλλα της ίδιας εταιρίας...
Δεν έχει ούτε πολύ έντονο shimmer αλλά δεν χρειάζεται να βάλεις και highlighter...
Eγώ το φοράω χειμώνα-καλοκαίρι...

BENEFIT Creasless Cream Shadow
R.S.V.P.
Αν και δεν είναι η μεγαλύτερη fun των σκιών σε κρεμώδη μορφή, αυτή με εξέπληξε ευχάριστα....
Ελαφριά και διακριτική απόχρωση, ακριβώς αυτό που χρειάζομαι το πρωί!

KRYOLAN Eye Shadow Primer
Αυτό το primer είναι το μοναδικό που χρησιμοποιώ από το Πάσχα μέχρι και σήμερα.
Δε με έχει απογοητεύσει ποτέ!

BENEFIT they're real 
mascara
Πολύ ωραία mascara, κάνει ωραίο διαχωρισμό, δίνει μήκος και αρκετό όγκο...

MAC So Shaud 
matte lipstick
Ένα πορτοκαλί, σχετικά σκούρο, και ματ κραγιόν  ....
Ήταν η πρώτη μου επιλογή μιας και το αποτέλεσμά του στα χείλια μου και σε σχέση με το μαυρισμένο δέρμα μου, ήταν πολύ καλός συνδυασμός.

WET n WILD Comfort Zone
8 σκιές σε μια παλέτα με μικρό κόστος.
Άριστη χρωματική απόδοση, καλή εφαρμογή, πολύ καλή διάρκεια!
Το μόνο που με προβλημάτισε ήταν η συσκευασία...

Ελπίζω να μη σας κούρασα πολύ...
Εσείς έχετε κάποιο από αυτά τα προϊόντα?
Τι γνώμη έχετε?


Φιλιά












1 σχόλιο:

  1. Πολυ ωραια αγαπημενα!! Θα ηθελα στο μελλον να δοκιμασω καποια απο αυτα!! Φιλια!!
    cremebeaute.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή