Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Αγαπημένα προϊόντα Νοεμβρίου 2014....

Γεια σας...
Ελπίζω να είστε όλες καλά!
Αυτό το μήνα χρησιμοποίησα κάποια νέα πραγματάκια αλλά και κάποια που έχω καιρό στην κατοχή μου....

Ξεκινώ με προϊόντα περιποίησης....


Desert Essence conditioner
Ένα conditioner που το προμηθεύτηκα από το iHerb.com και απευθύνεται σε λιπαρά μαλλιά.
Εμένα μου φάνηκε αρκετά καλό για τα λιπαρά μου μαλλιά!

Garnier νερό ντεμακιγιάζ
Η αλήθεια είναι ότι δε θα έμπαινα στη διαδικασία να αγοράσω ένα τέτοιο προϊόν αν το καθαριστικό προσώπου μου αφαιρούσε το μακιγιάζ...
Όμως επειδή αυτό που χρησιμοποιώ δεν το κάνει αποφάσισα να πάρω ένα οικονομικό ώστε να κάνω τη δουλιά μου...
Σαν προϊόν ντεμακιγιάζ είναι εξαιρετικό, αφαιρεί ακόμη και τα πιο σταθερά προϊόντα!


Caudalie αφρός καθαρισμού
Όταν τον αγόρασα δεν πρόσεξα ότι δεν έλεγε τίποτα περί αφαίρεσης του μακιγιάζ
και κάπως έτσι την πάτησα.....
Μπορεί να μην αφαιρεί το μακιγιάζ (καλά ή όπως εγώ θα ήθελα) αλλά εξισορροπεί τη λιπαρότητα της επιδερμίδας, δεν κάνει το δέρμα να τραβάει έ΄νω το καθαρίζει βαθιά...


Giovanni hot chocolate scrub
Δεν έχω αρκετά καλά λόγια να πω για αυτό το προϊό!
Απίστευτο scrub και από μυρωδιά...μυρίζει σαν πικρή σοκολάτα!
Αλλά το καλύτερο κατά τη γνώμη μου είναι η αίσθηση που αφήνει στο δέρμα...
Κάνει απίστευτα καλή ενυδάτωση και καλή απολέπιση !

Mario Badescu Hyaluronic moisturizer
Μια κρέμα ημέρας που είχα δοκιμάσει σε δείγμα και αποφάσισα να την πάρω και σε κανονικό μέγεθος...
Είναι καλή για μικτά και λιπαρά δέρματα, δεν μου έχει παρουσιάσει λιπαρότητα 
και είναι μια καλή βάση για το μακιγιάζ... 


Προϊόντα μακιγιάζ....



Urban Decay Naked2 
Είναι η παλέτα που χρησιμοποίησα αυτό το μήνα.
Για κάποιο λόγο την έχω ξεχασμένη μέσα σε ένα συρτάρι και δεν την χρησιμοποιώ...
Αυτό το μήνα τη θυμήθηκα!

W7 Honolulu bronzer
Σας έχω μιλήσει και σε προηγούμενα post για αυτό το bronzer 
που είναι το αγαπημένο μου...
Αν δεν το έχετε δοκιμάσει θα το πρότεινα...
Πλέον μπορείτε να το βρείτε και σε αρκετά ελληνικά sites...

ArtDeco Blush 56
Και αυτό σας ο έχω δείξει και σε προηγούμενο post...
Ένα φανταστικό ρουζ με κόκκινο χρώμα...
Φαίνεται λίγο τρομακτικό αλλά δεν είναι έτσι...
Αν το χρησιμοποιήσετε με ένα αραιό πινέλο και ελαφρύ χέρι, θα δώσει στο πρόσωπό σας  ένα πολύ ζεστό χρώμα (σας αυτό που παίρνουν τα μάγουλα από το κρύο)

Mac Mineralize Skinfinish Natural
Μια πούδρα η οποία δε προσφέρει κάλυψη αλλά έχει ένα φυσικό τελείωμα 
και δεν κάνει τι πρόσωπο-μακιγιάζ να φαίνεται βαρύ!

Benefit the porefessional
Ένα primer που το είχα σε αρκετά δειγματάκια και είπα να τα τελειώσω...
Καλό σαν primer αφήνει το δέρμα απαλό και κατάλληλα προετοιμασμένο για να απλώσετε το foundation...
Όσο για τους πόρους δεν μπορώ να πω ότι κάνει κάτι διαφορετικό από τα primer σιλικόνης...

Radiant Illuminator 
Πολύ καλό consealer...
Ενυδατικό, καλυπτικό  δεν κάνει γραμμές, δε φαίνεται βαρύ κάτω από τα μάτια και έχει μεγάλη διάρκεια!
 Ωστόσο δε νομίζω ότι θα το ξαναπάρω ....γιατί η τιμή του είναι 15 ευρώ!
Και η αλήθεια είναι ότι και με λιγότερα χρήματα μπορώ να βρω κάτι αντίστοιχα καλό!


Benefit push-up liner
Ένα eye liner για το οποίο θα σας κάνω αναλυτικό post
μέσα στις επόμενες μέρες...

Essence XXXL lipgloss (matt effect)
Για να πω την αλήθεια εντυπωσιάστηκα...
Έχει ένα υπέροχο ματ αποτέλεσμα και πολύ ωραίο φυσικό χρώμα!
Δεν είναι καθόλου ξηρό αφήνει τα και χείλια πολύ μαλακά...
Ωστόσο σα lipgloss δεν έχει πολύ μεγάλη διάρκεια ούτε είναι είναι σταθερό.

Inglot AMC lip pencil 21
Ένα μολύβι χειλιών από τα πολύ αγαπημένα μου...
Έχει ένα κόκκινο φωτεινό χρώμα και πολύ μεγάλη διάρκεια...
Αν τα χείλια σας είναι ξηρά δε θα σας το πρότεινα γιατί θα πρέπει να τα ενυδατώσετε πολύ καλά πριν την εφαρμογή του...



4 σχόλια: