Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

MAYBELLINE Falsies Feather-Look Mascara...

Γεια σας...
Στο σημερινό post θέλω να σας δείξω μια νέα μάσκαρα που δοκίμασα...
Και όπως λέει και ο τίτλος, δεν είναι άλλη από την Feather-Look, από τη Maybelline...



Και ξεκινάω λέγοντάς σας πως ο μόνος λόγος που έκανε να αγοράσω αυτή τη μάσκαρα ήταν ο γεγονός ότι περιέχει μέσα τζελ...
Γενικά οι περισσότερες μάσκαρα από τη Maybelline δεν δουλεύουν όπως θα ήθελα στις βλεφαρίδες μου ...
Η μόνη που με άφησε σχετικά ικανοποιημένη ήταν η One By One....


Πάω λοιπόν σε γνωστή αλυσίδα καλλυντικών για να τη βρω ....
Και πετυχαίνω και μια έκπτωση 3 ευρώ...
Δηλαδή μου κόστισε 12 ευρώ..



Σύμφωνα με την εταιρία έχει μια διαφοροποιημένη επαναστατική σύνθεση...
Έχει αντικατασταθεί το 40% του κεριού που θα περιείχε από gel...
Το αποτέλεσμα είναι να μοιάζει το προϊόν με μους...
Ωστόσο αυτή η διαφοροποίηση έγινε ώστε να προσφέρει απαλές σαν πούπουλο βλεφαρίδες...(όπως λέει και το όνομά της)


Τώρα οι δικές μου πρώτες εντυπώσεις....
Ξεκινάω με το βουρτσάκι...
Είναι ένα κωνικό τρίχινο βουρτσάκι, με ευέλικτο λαιμό....
Όταν το πρωτοείδα δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα...!




Και συνεχίζω με το αποτέλεσμα....


Οι βλεφαρίδες μου άβαφες...



Οι βλεφαρίδες μου χρησιμοποιώντας τη Feather-Look







Για να είμαι ειλικρινής εντυπωσιάστηκα από το αποτέλεσμα....
Μακραίνει πολύ τις βλεφαρίδες και δίνει έναν ικανοποιητικό όγκο...
Όσο για το Feather  θα συμφωνήσω απόλυτα, όντως οι βλεφαρίδες μένουν πολύ απαλές και εύκαμπτες....
Δεν βαραίνει  τις βλεφαρίδες...
Δίνει μια μικρή, αλλά όμορφη καμπύλη...
Δεν κάνει εύκολα κόμπους...
Δεν μπορώ να σας πω για διάρκεια, διότι δεν το έχω τεστάρει ακόμη!

Βέβαια υπάρχουν και κάποια αρνητικά, κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα...
Η αρχική τιμή της, χωρίς έκπτωση είναι 14,95 ευρώ, αρκετά ακριβή για drugstore προϊόν...
Και δεύτερον περιέχει 9,6 ml προϊόντος...
 Δηλαδή έχει μειωθεί το περιεχόμενο σε σχέση με την One by One που περιείχε 10,4  ml προϊόντος...
Τώρα θα μου πείτε δεν είναι και πολύ μεγάλη διαφορά αλλά δεν παύει να είναι διαφορά...
Με την ίδια τιμή...


Είναι μια μάσκαρα την οποία θα ξανά αγόραζα, (ενδεχομένως από κάποιο site)!



Αυτά από εμένα, εσείς την έχετε δοκιμάσει ή θα τη δοκιμάζατε?
Περιμένω τα δικά σας σχόλια, πάντα χαίρομαι να τα διαβάζω!


Φιλιά







Όλα τα προϊόντα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα!!!!





  




21 σχόλια:

  1. Πολυ ωραίο το αποτελεσμα! Το βουρτσακι το περιμενα αλλιως ετσι π ακουγα να λενε αλλα ενταξει δεν ειναι κατι το ασυνηθιστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο....αλλά το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα!Η αλήθεια είναι ότι γενικά δε νιωθω καμμιά μάσκαρα "βαριά" οπότε έχω περιέργεια για το ελαφρύ αποτέλεσμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι έχω ένα πρόβλημα με αυτό...για παράδειγμα η collosal μου φαίνεται βαριά....

      Διαγραφή
  4. Απαλές σαν πούπουλο χαχα γελούσα μόνη μου!

    Εγώ δεν την έχω δοκιμάσει αλλά οι απόψεις για τις μάσκαρα της maybelline εν γένει δεν είναι και οι καλύτερες!
    http://ariadnizor.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως...έχω δοκιμάσει τις περισσότερες μάσκαρα από τη Maybelline και αλήθεια είναι πως αυτή είναι η δεύτερη που μου άρεσε...

      Διαγραφή
  5. Να σου πω την αλήθεια δε ξέρω αν θα την δοκίμαζα...Δεν έχω και τις καλύτερες εντυπώσεις από την συγκεκριμένη εταιρία..I love L'oreal και δεν ξέρω αν θα μπορούσα να την αλλάξω...
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ τώρα τελευταία δοκιμάζω τα πάντα....Με τις l'oreal δεν ξέρω έχω να πάρω χρόνια...έχεις να μου προτείνεις κάποια συγκεκριμένη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη που "χωνομαι" στο ασχετο, αλλα εχω εγω να προτεινω την telescopic από l'oreal, την λατρευω!! Βεβαια εχω καιρο να την αγορασω αφου βρηκα αλλες πολυ φθηνοτερες που κανουν εξισου καλη δουλεια, αν ομως τη βρεις με καποια προσφορα ή την αγορασεις απο καποιο site αξιζει σιγουρα!

      Διαγραφή
    2. Απεναντίας χαίρομαι (όσο δεν φαντάζεσαι) να διαβάζω σχόλια και προτάσεις!!!Στο blog σου έχεις κάποιο σχετικό post?

      Διαγραφή
  7. Εγω παλι λατρευω τις μασκαρες της maybelline! εχω την falsies αλλα δεν εχει τετοιο βουρτσακι :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η αγαπημένη μου μασκαρα είναι η κλασική The Falsies! Θα δοκιμάσω κ αυτή, φαίνεται πραγματικα πολυ καλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμένα η The Falsies δεν με άφησε ιδιαίτερα ικανοποιημένη για διάφορους λόγους...αυτή πάλι που άρεσε πολύ...Φιλιά και πάλι ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πιστεύεις ότι αξίζει τα λεφτά της;θέλει η αδερφή μου να τη δοκιμάσει!!!!εγώ με τις μάσκαρα της maybeline είμαι και δεν είμαι,οι μισές μου άρεσαν οι μισές όχι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαρτάται το αποτέλεσμα που θέλει στις βλεφαρίδες της....το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που λέμε "δραματικό" δίνει μήκος, σχετικό όγκο και αφήνει απαλές τις βλεφαρίδες, μην περιμένεις πολύ έντομο μαύρο χρώμα!!!
    Όπως έγραψα και σε παραπάνω σχόλιο είναι η δεύτερη μάσκαρα της εταιρίας που μου αρέσει.
    Αν τώρα η αδερφή δεν θέλει πολύ δραματικό αποτέλεσμα αξίζει τον κόπο και το χρήμα...
    Βέβαια θα πρότεινα μια αναζήτηση σε site μήπως βρεί μια καλύτερη τιμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. έχεις tag!!!!
    http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2013/02/tag-10-fashion-and-makeup-mistakes.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΘΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ....
    ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΗΣ ESSENCE ΤΗΝ MULTI ACTION BLACKEST BLACK ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ...ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ ΚΑΛΗ ΜΑΣΚΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΗΣ !!! ΦΙΛΙΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ontws prepei na einai kalh...uparxei kapoio site pou mporw na thn agorasw??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μια καλή περίπτωση site είναι το http://www.feelunique.com/....

    ΑπάντησηΔιαγραφή