Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Μακιγιάζ με την παλέτα Au Naturel-Sleek

Γεια σας κορίτσια...
Όπως σας είπα και στο προηγούμενο post εχθές είχα μια κοινωνική υποχρέωση και δεν μπορούσα να μη χρησιμοποιήσω την καινούργια μου παλέτα στη Sleek...
Ετοιμάστηκα λοιπόν γύρω στις 4 μ.μ. και γυρίσαμε σπίτι γύρω στη 1π.μ....


 Για το παραπάνω μακιγιάζ χρησιμοποίησα τα εξής χρώματα
1) Nougat (ιβουάρ ματ) στο εσωτερικό μέρος του βλεφάρου και κάτω από τα φρύδια
2)  Nubuck (γκρι-καφέ ανοιχτόχρωμο ματ) στο κινητό βλέφαρο 
3) Moss (καφέ-χακί  shimmery) στην εξωτερική γωνία και στην κόγχη 
Eye liner-Max factor Masterpiece Glide and Define Eyeliner Black
Mascara- Essence Maximum definition & I love extreme
Primer- Too Faced Shadow Insurance


Στην κάτω φωτογραφία είναι μετά την επιστροφή μου στο σπίτι 



Μπορείτε να διακρίνεται τις καμένες βλεφαρίδες στο δεξί μου μάτι όπως κοιτάτε τη φωτογραφία ...
Να σας πω ότι όταν έφτασα σπίτι δεν πίστευα στα μάτια με το αποτέλεσμα...
Ενθουσιάστηκα που υπήρχε σκιά στα μάτια μου και είχε μαζέψει ελάχιστα στα βλέφαρά μου...
Μετά από τόσο καπνό, ζέστη και ιδρώτα...




Πως σας φάνηκε το αποτέλεσμα, έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα?

Φιλιά



΄Όλα τα προϊόντα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα και δεν προωθώ καμία εταιρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου