Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Sephora Haul/Αγορές από τα Sephora

Γεια σας κορίτσια....


Αυτές τις μέρες έκανα μια επίσκεψη στα Sephora και διαπίστωσα πως είχε 40 % έκπτωση δε όλα τα προϊόντα της εταιρίας...Σας δείχνω λοιπόν τι αγόρασα....
Έψαχνα εδώ και καιρό να βρω μια βάσει για το μακιγιάζ που να δίνει ματ αποτέλεσμα στη λιπαρή μου επιδερμίδα....
Είχα δοκιμάσει τη βάση της L'oreal αλλά μου φάνηκε αρκετά ακριβή (20 ευρώ) και απέφυγα την αγορά...
Έτσι λοιπόν αυτή τη βδομάδα που έκανα μια βόλτα στα Sephora βλέπω τη διαφήμιση με την έκπτωση και μπαίνω μέσα...
Γενικά είναι προϊόντα που με έχουν απογοητεύσει πολλές φορές στο παρελθόν και τα αποφεύγω...
Αλλά είδα το primer....και από την πρώτη στιγμή που το δοκίμασα στο χέρι μου λάτρεψα την υφή του... αλλά η μυρωδιά του είναι λίγο χάλια!
Δίνει ματ αποτέλεσμα, ομοιόμορφο δέρμα και διάρκεια στο μακιγιάζ, με δυο λόγια αξίζει να το πάρει κανείς.

Ακόμη πήρα δύο κραγιόν  θα τα έλεγα σε μορφή gloss ( Cream lip stain 01 κόκκινο, 05 μπεζ) .
Με το κόκκινο έχω ξετρελαθεί πραγματικά, έχει ένα υπέροχο ματ χρώμα (που δεν φαίνεται καλά στη φωτογραφία) και πολύ μεγάλη διάρκεια!!!
Το ίδιο και το μπεζ το οποίο δεν είναι ματ, έχει κάποιες γυαλάδες αλλά και αυτό είναι φανταστικό κυρίως για το πρωί!



Φιλάκια



Τα προϊόντα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα και δεν προωθώ καμία εταιρία!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου