Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Αγαπημένα Οκτωβρίου 2014/October Favorites 2014...

Γεια σας κορίτσια...
Post με τα αγαπημένα του μήνα...

Ξεκινάω με προϊόντα περιποίησης...




Avene Cleanance Gel
Νομίζω ότι αυτό το τζελ καθαρισμού αποτελεί σταθερή αξία.
Καταλήγω σε αυτό κάθε φορά που θέλω να είμαι σίγουρη για το αποτέλεσμα.
Ιδανικό για λιπαρά-μεικτά δέρματα και βέβαια δεν προκαλεί (στο δικό μου δέρμα) ξηρότητα....



Bioderma Sebium H2O
Ένα νεράκι καθαρισμού, από τα πιο γνωστά του εμπορίου.
Αν και δεν είμαι φαν αυτών των προϊόντων, είπα να δοκιμάσω.
Αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ, ακόμη και δύσκολα προϊόντα (όπως το νέο gel-liner της Benefit).
Αφήνει το δέρμα πολύ απαλό και χωρίς καμία αίσθηση λιπαρότητας.

Le Petit Marseillias Huile Seche 
Ακόμη ένα λαδάκι, αυτή τη φορά σώματος...
Ο σημαντικότερος λόγος που επέλεξα το συγκεκριμένο εξαιτίας της αντλίας που έχει.
Ωραίο λαδάκι και καθόλου λιπαρό. 



Προϊόντα μακιγιάζ...


L'Oreal Volume Milion Lashes Excess mascara
Δε θα σας πω πολλά, γιατί πολύ σύντομα θα σας κάνω ένα αναλυτικό post.
Μου άρεσε αρκετά, δίνει όγκο και μήκος.

Benefit Dallas 
Μπήκε πρόσφατα στη συλλογή μου, αλλά ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά..
Για άλλο πήγαινα και τελικά κατέληξα με αυτό.
Πολύ ωραίο χρώμα, ιδανικό για κάθε μέρα. 
Έχει satin τελείωμα και είναι ιδιαίτερα κολακευτικό.

Inglot 328 matte eyeshadow (η πιο ανοιχτόχρωμη)
Inglot 337 matte eyeshadow 
Inglot 327 matte eyeshadow (η πιο σκούρα)
Οι σκιές της Inglot που χρησιμοποίησα αυτό το μήνα.
Κατά τη γνώμη οι καλύτερες σκιές που έχω δοκιμάσει.  

Inglot Lip Pencil 22
Σας έχω μιλήσει και άλλες φορές για αυτό το μολύβι χειλιών εδώ.

Wet n Wild Mega Last 915B Spiked with Rum
Wet n Wild Mega Last 904B Rose-bud 
Τα συγκεκριμένα κραγιόν τα έχω εδώ και καιρό.
Είναι αρκετά ποιοτικά πολύ άνετα στα χείλια και με μεγάλη διάρκεια.
Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.
   
Shiseido Lacquer Rouge RD320
Ένα κραγιόν σε μορφή gloss.
Πολύ καλή διάρκεια, κάθεται πολύ καλά στα χείλια, έχει έντονη χρωματική απόδοση
και φεύγει ομοιόμορφα.

M.A.C. Mineralize Charged Water
Το τελευταίο προϊόν του post. 
Ένα ακόμη νεράκι που σταθεροποιεί το μακιγιάζ.
Συμπαθητικό προϊόν...
Θα σας κάνω σύντομα review.

Και βίντεο....



Αυτά από εμένα, εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά?
Τι γνώμη έχετε?


Φιλιά




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου