Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Προϊοντα Wet n' Wild.....

Γεια σας...
Ελπίζω να είστε όλες καλά...
Σε αυτό το post θα σας δείξω τα προϊόντα που έχω από την εταιρία Wet n' Wild.



Ξεκινώντας από τα κραγιόν...


1)Just Peachy
2) Rose-Bud
3) Spiked with Rum




1)Smokin hot Pink (το πιο σκούρο)
2)Mauve Outta Here
3)Think Pink



1)Purty Persimmon
2)Coral-in
3)Red Velvet

Τα συγκεκριμένα κραγιόν τα είχα πάρει από το beautyjoint.com
Δεν τα έχω χρησιμοποιήσει όλα με την ίδια συχνότητα...
Κάποια τα έχω χρησιμοποιήσει περισσότερο και άλλα λιγότερο...
Ωστόσο έχω διαπιστώσει ότι είναι όλα εξίσου ποιοτικά με έντονη χρωματική απόδοση.
Γλιστράνε όμορφα πάνω στα χείλη και δεν τονίζουν τα ξηρά σημεία των χειλιών.
Δε χρειάζεται να κάνετε απολέπιση στα χείλη σας πριν από τη χρήση τους.
Έχουν ένα semi-matte αποτέλεσμα και φεύγουν ομοιόμορφα από τα χείλια,
αφήνοντας μια υποψία χρώματος.

Το μόνο αρνητικό που βρίσκω εγώ προσωπικά είναι η συσκευασία! 
Θα μπορούσε να είναι καλύτερη, αν σκεφτώ ότι η σειρά Velvet matte από τη Golden Rose είναι εξαιρετικής ποιότητας και με καλύτερη συσκευασία ....

Η τιμή τους είναι προσιτή μπορείτε να τα βρείτε σε καταστήματα γύρω στα 6 ευρώ
ενώ σε site του εξωτερικού γύρω στα 3,50 ευρώ.

Και οι 2 παλέτες σκιών που έχω...
Τις αγόρασα και τις δύο από το Beauty Town στον Κορυδαλλό 


Οι παλέτα με τις τρεις σκιές έχει κόστος 6 ευρώ 
και η παλέτα με τις οχτώ σκιές έχει κόστος 12 ευρώ

1)Walking on Eggshells
2)Comfort Zone


Walking on Eggshells

Comfort Zone




Comfort Zone



Όσο για τις παλέτες σκιών, νομίζω ότι είμαι επίσης πολύ ευχαριστημένη!
Άριστη απόδοση χρώματος, μεγάλη διάρκεια, εύκολο blending....

Το αρνητικό τους.....η συσκευασία και πάλι!


Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένη από τις συγκεκριμένες αγορές, 
δεν έχω μετανιώσει ούτε θεωρώ ότι έχω πετάξει τα λεφτά μου.....


Και το βίντεο...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου